APUA?!

Täältä löydät mahdollisesti vastauksen mieltäsi askarruttavaa kysymykseen. Mikäli valmista vastausta ei vielä ole, ota mieluusti yhteyttä vaikka sähköpostitse.

En halua rekisteröityä, mutta haluaisin silti tilata tuotteita – onnistuuko se?
Voit tilata tuotteita myös ilman rekisteröitymistä.

Jos rekisteröidyn, saanko sen jälkeen mainospostia teiltä tai joiltain yhteistyökumppaneiltanne?
Et saa. Mikäli haluat mainospostia – Sinun tulee itse antaa lupa mainospostin lähettämiseen rekisteröinnin yhteydessä. Jos et halua mainospostia, Sinun ei tarvitse tehdä mitään rekisteröinnin yhteydessä.

Olen arvostellut tuotteen, mutta miksi tekstiä ei tule näkyviin?
Ennen arvostelun julkaisemista luemme kaikki arvostelut, jotta sivustomme sävy pysyy asiallisena. Kaikki asialliset arvostelut siis julkaistaan, mutta pienellä viiveellä.
Kiitämme asiakkaita jotka haluavat antaa vinkkejä ja jakaa omat käyttökokemuksensa muiden asiakkaiden kanssa.

En ole tottunut nettiostaja. Mistä saan avun päästäkseni alkuun?
Palvelemme Sinua mielellämme myös puhelimitse P. 040 834 7863 ja opastamme nettikaupan käytössä “kädestä pitäen”.
Varmimmin tämä onnistuu arkisin 10-14 välisenä aikana, mutta myös muuhun aikaan saatat saada kauppiaan avuksi ostoksille.

Voinko tilata puhelimitse tuotteita?
Palvelemme Sinua mielellämme myös puhelimitse P. 040 834 7863.
Varmimmin tämä onnistuu arkisin 10-14 välisenä aikana, mutta myös muuhun aikaan saatat saada kauppiaan tavoitetuksi. Puhelintilauksissa maksutavat eivät tosin ole läheskään yhtä monipuoliset kuin nettikaupassa.

En haluaisi ylimääräistä pakkausmateriaalia ympäristöä rasittamaan, miksi käytätte pakkauksissa välillä esim. styrox-rouhetta?
Yritämme ottaa ympäristön huomioon pakatessamme tuotteita: mm. kaikki styrox-rouheet, kuplamuovit ja solumuovit ovat tulleet tukkupakkauksiemme mukana ja käytämme niitä sen sijaan että heittäisimme ne pois.
Pakkausmateriaalin määrään vaikuttaa paljon myös se, mitä on tilattu. Jos esimerkiksi samassa paketissa toimitetaan tuoksuvia tuotteita ja elintarvikkeita, on tuotteet pakattava paremmin jotta tuoksut eivät tartu elintarvikkeisiin jne.

En saanut teiltä minkäänlaista viestiä – miksi?
Jokaisesta tilauksesta saat meiltä sähköpostiisi muutamia viestejä tilauksesi ja toimituksesi etenemisestä, ensimmäinen viesti saapuu heti tilauksen jälkeen.
Jos et saa viestiä – tarkista roskapostikansiosi. Tarkimmat roskapostisuodattimet eivät välttämättä päästä läpi automaattisesti esimerkiksi laskun tietoja sisältäviä posteja. Aina voi ottaa yhteyttä myös puhelimitse ja tiedustella tilauksen tilaa, jos et ole saanut viestiämme perille.